問題!關於phpbb風格
發表於 : 2006-10-12 23:19
1唔該,我是phpbb2.0.21 ,這個版本是舊?
2我的空間是awardspace,我用cftp5.0XP上載風格和D外掛,我上載了到awardspace的帳戶,但我看不到有(在論壇),我應上載去邊?
3我想問關於外掛,我想上載: blank_template_mod_1.0.2、bookmarks-102、CashMod223、Forum_Clock_MOD_v1.0.2、printer_topic_1.0.8、site_warning_1.1.2em到個壇得唔得,點用,上載去?
2我的空間是awardspace,我用cftp5.0XP上載風格和D外掛,我上載了到awardspace的帳戶,但我看不到有(在論壇),我應上載去邊?
3我想問關於外掛,我想上載: blank_template_mod_1.0.2、bookmarks-102、CashMod223、Forum_Clock_MOD_v1.0.2、printer_topic_1.0.8、site_warning_1.1.2em到個壇得唔得,點用,上載去?