竹貓星球
虛擬網路的真實天堂
https://www.phpbb-tw.net/phpbb/
[問題]sql 匯入衝字碼問題
https://www.phpbb-tw.net/phpbb/viewtopic.php?f=111&t=43756
第
1
頁 (共
1
頁)
[問題]sql 匯入衝字碼問題
發表於 :
2006-04-20 13:29
由
058888
我有個Sql 匯入時發覺可能衝字碼問題有某些字會變左???
有冇辨法解決?
如餐字
我sql用excel 整的
有冇辨法解決 除左用\ \ \
因為用 \ 有勁多個要改同有d可能唔知有邊d字眼會衝
謝謝
發表於 :
2006-04-20 17:23
由
chiouss
換一種編碼方式...
--
這就是 UTF-8 support 的好處